Aplikacja SIK System Informacji dla Kierownictwa skierowana jest do kadry kierowniczej i zawiera niezbędne informacje związane z działalnością Gminy, wspomagające proces zarządzania. Zastosowane rozwiązania technologiczne zapewniają intuicyjną i przyjazną obsługę systemu. Informacje w systemie dostępne są w sześciu obszarach tematycznych. Prezentacja danych uzyskanych z poszczególnych obszarów informacji przedstawiona jest w formie tabelarycznej i graficznej.
W ramach każdego z prezentowanych obszarów informacyjnych możemy uzyskać następujące informacje:
Budżet:
- realizacja wykonania budżetu,
- stan realizacji zadań własnych, zleconych, porozumień,
- stan realizacji zadań rzeczowych,
- plan finansowy jednostki,
- sprawozdawczość budżetowa.
Majątek Trwały:
- wartość środków trwałych w poszczególnych grupach rodzajowych,
- zestawienie środków trwałych według ich wartości.
Podatki i Opłaty lokalne:
- stan należności podatków,
- stan należności pozostałych opłat,
- stan posiadania wybranego podatnika,
- analiza stawek podatkowych za wybrany okres.
Kadry i Płace:
- średnie zatrudnienie,
- średnie wynagrodzenie,
- wynagrodzenie ogółem z podziałem na składniki płacowe.
Finanse i Księgowość:
- stan realizacji należności i zobowiązań,
- stan środków trwałych, długoterminowych aktywów finansowych, inwestycji,
- koszty według rodzajów,
- kredyty, pożyczki,
- fundusze i wynik finansowy
System Ewidencji Ludności:
- statystyka zdarzeń rzeczywistych,
- statystyka kartoteki banku.
Dane w systemie można przeszukiwać wg różnych kryteriów wyboru, co pozwala na analizę danych nie tylko na poziomie danego roku, ale również porównać dane z wielu lat w obrębie Gminy.