Podstawowy trzon aplikacji eKancelaria KORESPONDENCJA umożliwia pracę z dokumentem papierowym jaki dokumentem elektronicznym np. ePUAP, email zarówno w trybie EZD jak i tradycyjnym ze wsparciem systemu informatycznego.
Funkcjonalność:
- rejestrowanie pism przychodzących, wychodzących i wewnętrznych do różnych rejestrów korespondencji,
- rejestrowanie pism papierowych, elektronicznych z ePUAPu, e-faktur i dokumentów elektronicznych PEF oraz poczty elektronicznej w jednolity sposób,
- tworzenie wspólnej bazy klientów przy rejestracji pism i spraw,
- dołączanie treści dokumentów w formie elektronicznej z automatu, z pliku, z szablonów i ze skanera,
- wielopoziomowa dekretacja i przekazywanie pism do podległych komórek organizacyjnych i pracowników wraz z adnotacjami i uwagami z dekretacji,
- możliwość zwrotu niewłaściwie zadekretowanego i przekazanego pisma,
- możliwość tworzenia dowolnej ilości kopii pisma,
- możliwość wysyłki plików JPK i VAT7,
- automatyczna rejestracja historii pisma, możliwość dodania dodatkowych wpisów do historii pisma,
- możliwość wyszukiwania pism według różnych kryteriów,
- możliwość anulowania pism,
- rejestrowanie spraw w oparciu o pisma przychodzące, wychodzące i wewnętrzne,
- automatyczna numeracja spraw według zdefiniowanej struktury znaku sprawy,
- klasyfikowanie spraw zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
- możliwość wyszukiwania spraw według różnych kryteriów,
- automatyczna rejestracja historii sprawy, możliwość dodania dodatkowych wpisów do historii sprawy,
- automatyczne generowanie metryki sprawy,
- integracja z Biuletynem Informacji Publicznej,
- integracja z ePUAPem w zakresie odbioru i wysyłki pism :
- z podpisem elektronicznym,
- z profilem zaufanym,
- bez podpisu
- możliwość integracji z wieloma składami ePUAP wraz z nadaniem uprawnień do wielu składów (domyślny/ESP/...).